Koktajl truskawkowo-bananowy z mango

Koktajl truskawkowo-bananowy z mango



Nadchodzi czas truskawkowy i związane z nim dania, napoje, przetwory, ciasta ... Ja zaczęłam od koktajlu, do którego wykorzystałam oprócz zakupionych specjalnie truskawek także banany zalegające od kilku dni mój koszyk z owocami, a także mango, które uwielbiam i byłam ciekawa, jak też wpłynie ono na smak koktajlu truskawkowo - bananowego, który w sezonie często przyrządzam. I wyszedł przepyszny, oryginalny koktajl, który doskonale może spełnić funkcję słodkiego deseru.







Składniki:
  • 40 dag truskawek
  • 2 średnie banany
  • 1 średnie dojrzałe mango
  • 2 małe kubki jogurtu naturalnego
  • 1-2 łyżki cukru ( opcjonalnie )
Sposób wykonania:

Do dzbanka robota wkrawamy banana. Obieramy mango i miąższ kroimy w kawałki i dorzucamy do dzbanka. truskawki myjemy, odsączamy i obieramy z szypułek. Dodajemy do pozostałych owoców. Możemy dosypać cukru, jeśli truskawki są kwaśne. Jeśli słodkie, to i mango i banany również są słodkie, więc nie ma potrzeby dosypywać cukru. Wszystko zależy od naszych upodobań smakowych. Dolewamy jogurt i wszystko miksujemy. Podajemy zaraz po przygotowaniu.

Komentarze

Prześlij komentarz