Wiosenny dip jogurtowy

Wiosenny dip jogurtowy


Lekki wiosenny dip, który wyśmienicie nadaje się do wszelkiego rodzaju placuszków na słono. Ja przyrządziłam go do placków cukiniowo - ziemniaczanych ( KLIK ). Z dodatkiem takiego dipu placki smakowały wybornie.
Przyrządzenie takiego dipu to żaden problem, a to, co piszę, to żaden wymyślny przepis. Po prostu dzielę się moim pomysłem na smaczny obiad. a skoro do placuszków zrobiłam dip, to i opowiem, jak go wykonałam.

 

Składniki:
  • 1 kubeczek gęstego jogurtu naturalnego
  • 2 - 3 rzodkiewki
  • 2 łyżki posiekanego szczypiorku
  • sól
  • pieprz
  • ewentualnie ząbek czosnku
Sposób wykonania:
  • Jogurt w kubeczku mieszamy za pomocą widelca, aby go rozbić i pozbawić grudkowatej struktury
  • Rzodkiewkę drobniutko kroimy, szczypiorek siekamy
  • Do jogurtu dodajemy sól, pieprz i posiekane warzywa i ewentualnie przeciśnięty przez praskę czosnek. Mieszamy
  • Podajemy jako dodatek do placków

Komentarze